Afslutningscup for U11 og u13 piger og drenge
Brørup cup 2025
Brørup cup er en cup med fokus på fællesskabet. Vi bliver ikke større end vi kan være lokalt på skolen og hallen!
Tilmeld jeres hold
Skal I med til et hyggeligt afslutningscup for U11 og U13 piger og drenge? Vi ha kun plads til 40 hold, så SKYND jer ind og tilmeld jer
![](https://fbhk.dk/wp-content/uploads/2024/12/Om-FBHK-hoved-1-1024x683.jpg)
Afslutningstævne for U11 og U13 piger og drenge. Alt i kort afstand, haller, bespisning, overnatning og biograftur, findes alt sammen indenfor gåafstand på ca. 10. min.
Brørup Cup 2025
Hyggeligt afslutningsstævne
Stævnet er et åbent stævne, hvor alle kan tilmelde sig, uanset niveau.
- Det er et hyggeligt og socialt stævne hvor vi har fokus på:
- Hyggelig og social samvær på tværs af hold
- Mange intense håndboldkampe
- Gode og nære rammer
- Fælles oplevelser, herunder biograftur.
INFO om stævnet
Tilmelding
Holdgebyr Kr. 1.200 kr.
Indbetales på: Sydjysk Spareklasse
Reg.: 7571 – Konto nr.: 0000407488 (tilmelding først gældende, når holdgebyr er modtaget).
Holdgebyret inkluderer biografbilletter til hele holdet.
Deltagerpris Kr. 500 – Dækker:
- Stævnedeltagelse
- Forplejning lørdag (middag og aften)
- Overnatning lørdag-søndag
- Frokost søndag
- Stævne T-shirt og diplom
Tillæg for overnatning fredag – lørdag inkl. morgenmad Kr. 75
Holdgebyr og deltagergebyr refunderes ikke ved afbud, skader og lign.
Generelt
Præmier & T-shirts
Personlige præmier til nr. 1 og 2 i finaler (max 12 spillere og 2 ledere), samt stævne T-shirts til alle deltagende spillere og ledere.
Holdfotografering
Alle deltagende hold vil få taget et holdfoto. Ved stævnets afslutning vil diplomer blive udleveret.
Biograf
Under stævnet giver kampprogrammet mulighed for, at hele holdet skal i Brørup Bio. Der arbejdes på, at der kan vises en aktuel premierefilm.
Lørdag aften
Folding-Brørup HK vil være vært for en lederkomsammen på Brørupskolen.
Stævneafvikling
Holdene inddeles i puljer, hvor der spilles alle mod alle med placerings- og finalekampe søndag.
Det tilstræbes at alle hold spiller 5 kampe (dog garanterer vi min. 4 kampe). Der vil blive afviklet kampe fredag aften for nogle af de hold, som ankommer om fredagen. Giv derfor besked om ankomst i god tid a.h.t. planlægningen af kampprogrammet.
Der spilles 2 x 11 min.
Der spilles efter dansk håndbolds turneringsregler, dog må en spiller kun deltage på ét hold – med mindre stævneledelsen har givet dispensation hertil. Der spilles på lang bane (gælder også for U11).
Tilsvarende kræver evt. brug af dispensationsspiller tilladelse fra stævneledelsen.
Der må kun være 12 spillere på holdkortet, med mindre andet er aftalt.
Der tages billeder i løbet af stævnet. Disse vil blive brugt til egen Facebookside, hjemmeside, infoskærm i hallen mm.
Hvis vi ikke aktivt hører andet fra jer, har I med jeres indmelding givet lov til, at vi kan benytte disse billeder på overstående medier.
KONTAKT
Stævneudvalg
Steffen Rathcke
40 33 38 62
stævneudvalg
René Majland
24 88 5022
![Cup 2019](https://fbhk.dk/wp-content/uploads/2019/07/DSC05519-150x150.jpg)
![Cup 2019](https://fbhk.dk/wp-content/uploads/2019/07/DSC05565-150x150.jpg)
![Cup 2019](https://fbhk.dk/wp-content/uploads/2019/07/DSC05574-150x150.jpg)
![Cup 2019](https://fbhk.dk/wp-content/uploads/2019/07/DSC05542-150x150.jpg)
![Cup 2019](https://fbhk.dk/wp-content/uploads/2019/07/DSC05557-150x150.jpg)
![Cup 2019](https://fbhk.dk/wp-content/uploads/2019/07/DSC05547-150x150.jpg)
![Cup 2019](https://fbhk.dk/wp-content/uploads/2019/07/DSC05467-150x150.jpg)
![Cup 2019](https://fbhk.dk/wp-content/uploads/2019/07/DSC05349-150x150.jpg)
![Cup 2019](https://fbhk.dk/wp-content/uploads/2019/07/DSC05344-150x150.jpg)